19 de gener 2010

XI MITJA MARATÓ DE TERRASSA


El diumenge 17 de Gener a les 10h del matí es va donar la sortida de la 11ª Mitja Marató de Terrassa, una cursa en la que La Salle Triatló va tenir representació gràcies al Ferran Giones i al Molina.


A continuació el company Molina ens deixa unes paraules del que va ser la cursa per a ell:

Hola a tots,

Us haig de dir que aixó de fer 21 KM és una burrada, estic fet papilla, no obstant vaig acabar la prova d'ahir a Terrassa amb un temps molt discret 2:06:42, cap al KM 14 em va pasar un altre de la salle en Ferran, no el vaig poguer seguir ja que les meves piles ja no estaven molt carregades
http://www.atletisme.cat/classificacions/terrassa/res2010g_4.htm

Ara ja tinc una marca, tan sols puc millorar :),

PD: aixó si la proxima vegada no sortiré el dissabte abans d'una cursa amb BTT. Tinc els cuadriceps fets pols.

Salutacións


Degut aquesta vegada a la falta de fotos a la cursa deixem un parell del nostre arxiu.

Molina a la Duatló de Pallejà (Des. '09)

Ferran i cia. (Nov. '09)

Ferran i Molina enhorabona, seguiu així!!!

2 comentaris:

Ferran ha dit...

Tal com diu el Josep Lluís, el millor es que amb una mica de sort ben aviat millorarem la marca feta.

Gràcies per la crònica!

Anònim ha dit...

Clar que si Ferran, a tope tiu!!

Fer.