20 de juliol 2011

TRIATLÓ DE LA VILA


CRÒNICA DEL JOSE BALLESTER

Ahir diumenge 17 de Juliol a la Vil·la Olímpica es va celebrar la Triatló de la Vila.

El format de la cursa te un tarannà més popular que les triatlons a les que acostumem a anar (com a mostra dir-vos que en el reglament prohibeixen participar amb “bicing” i “fixed bikes”… com diria aquell “no hase falta disir nada mas”). Tot i així no vam patir gaire tràfic a la secció de bici, ja que donàvem sortides esglaonades.

La sortida a les 8 del matí, va venir precedida pel comunicat de la organització que, per presència de mar de fons, es retallava la distància de natació, de manera que no travessaríem l’espigo que delimita dues platges, sinó que ho faríem tot a la mateixa platja. Fet i fet reduíem 150 metres el segment.

Varem sortir 550 participants, federats masculins, i cal dir que els de La Salle varem anar molt bé en aquesta secció (com es noten les magistrals classes del Sebas!!).

El primer en sortir de l’aigua va ser l’Albert Casas (11 minuts pelats) molt bona estratègia, nedant molt recte i sempre per l’interior de la “melé” de sortida…..no se perquè no li fem cas, i això que sempre ens ho diu (el proper dia m’enganxo als seus peus tot el tram d’aigua).

Darrera i molt juntets, l’Eric, el Joan Carles, l’Andres (que va fer 100 metres de més ja que es va obrir massa) i jo, tots al voltant dels 12 minuts, ja us dic les classes del Sebas es noten… El Sergio i l’Alejandro van entrar just darrera nostre amb 14’16’’.

La transició va anar força bé excepte en el meu cas que em va costar molt trobar la Bici.

Iniciem la secció bike buscant la roda bona, i efectivament apareix: un tio que anava tot acoplat i a fondu (entre 40 i 45 km/h). M’enganxo a éll com una lapa i li dic a l’Eric. Aquesta es la roda bona!!, es posa darrera meu. El problema ve quan al final de la primera volta i després de demanar-me el relleu dues vegades, el “rodador” derrama a una pujada i perdo la roda. La veritat es que vaig intentar fer-li algun relleu però no podia aguantar el ritme. De fet a ell, el canvi de ritme també li va passar factura. De tot això en va sortir molt ben parat l’Eric , que va fer un molt bon tram de bici, demostrant que la picaresca i la joventut son compatibles. L’Albert, que havia sortit davant nostre, va “punxar” a la segona volta de la bici, entrant alhora que el Joan Carles, (bon tram de bici de menys a més) i jo mateix.

Finalment la secció de córrer va resultar bastant dura, i especialment perquè el sol va començar a fer-se present. L’Eric que ja anava el primer de La Salle, va consolidar la seva plaça, i just darrera l’Albert i jo a un ritme semblant: tot el tram el vaig tenir-lo a tiro, i el cap em deia Atrapa’l!!, però les cames no m’anaven més...es curiós el que costa recuperar 30 segons!!!..Darrera, el Joan Carles, i trepitjant-li els talons el Sergio que va completar un tram de córrer espectacular. Finalment entrava l’Alejandro retallant distancies.

Juntament amb la resta de components del Club, i analitzant els resultats, haig de dir que el nivell de preparació dels nostres triatletes augmenta progressivament.....es nota que tenim la Sailfish Half Triatló de Berga molt a prop!! I sobretot, es van notar els ànims de la nostre particular “chilrider”!! Gràcies Montse!!..

Ens veiem a la propera.

Jose Ballester.

Classificació


Foto de la jornada

Anna Godoy? No, Pablo Carol!! Quina bona roda vas agafar tiu ;)

*Enhorabona als germans Godoy per la victòria!!


Popurri de fotos

1 comentari:

Alejandro Aparicio ha dit...

Bona crònica! Ha estat la primera que he fet i estic encantat! Em sap greu que m'hagin contat així la bici, amb el que anava fent relleus va fer 27 minuts i anavem iguals...

En fi, ha estat genial, i sobretot gràcies als entrenaments durs del Sebas, que han donat molt bons resultats pel que he vist! A cuidar-se ;)