03 de gener 2011

DUATLÓ DE CABRILS

CRÒNICA DEL JOSE

El passat diumenge es va celebrar una nova Dualtó de Muntanya que puntua pel circuit català de Clubs on sis dels nostres i varem prendre part, a més del inestimable ajut logístic del Fer.

La cursa va iniciar-se a les 10 del matí segons l’horari previst, amb el primer tram de córrer que inicialment creuava la localitat de Cabrils per després enfilar un corriolet amb molt de desnivell, que “a cola de peloton” va provocar que acabéssim caminant, cosa que mes d’un vem agrair. La pujada es va fer dura ja que hi havia trams a través de bosc amb bastants esgraons que, tot i que no feia ni un quart d’hora que suàvem, van notar a les cames.

Com sempre em passa quan corro, desitjo agafar la bici, i al inrevés, però aquest cop el tram de bici va ser especialment dur. Primers quatre quilometres de pujada per carretera asfaltada que semblava que no havia de ser dur, però que amb les ganes que se’ls va agafar la gent, o tiraves o et passaven tots. Desprès, una pista amb bastant de fang i forta pujada que encara la feia mes dura, i finalment un descens per pista estreta, sense arribar a trialera, que demanava moltíssima atenció, atesa la gran quantitat de fang acumulat per la pluja. Un cop a baix, fèiem un bucle i repetíem parcialment la primera volta. El que més en va desmoralitzar es veure que el pulsòmetre només marcava 13 Km, és a dir que encara en faltàvem deu més.... i jo amb aquestes cames!!! M’explotaran!!!... En fi la sort és que la segona volta no era exactament igual i em va resultar mes assequible.

I finalment tercer tram a peu que ja coneixíem, si més no els primers metres, doncs l’havíem fet a l’escalfament previ, corriolet de pujada on, ho confesso, vaig caminar alguna estona, i un descens vertiginós fins arribar a meta. Em va agradar molt que els organitzadors de la cursa van senyalitzar-la amb una línia blanca que, inclús et marcava la traçada.... pels que no som Marc Coma.... ajuda molt.

En general vaig trobar la prova duríssima, especialment pel fang al tram de bici, i l’estona que ens vam tirar en cursa ( en el meu cas 2h i 26’).

En quant als nostres el Dani va fer 17è (1h51’), el Pau 87è (2h08’), el Jaume 115è (2h15’), un servidor 163è (2h26’), el Marc 181è (2h32’) i el Joan Carles 191è (2h37’). En categoria de clubs vam aconseguir la 12a plaça.

Ens veiem a la propera.

Jose Ballester.