13 de juny 2011

EL COMANDO FINETIS EN ACCIÓN


Crònica Triatló Sprint Manresa (11-6-11)
Pel Jaume Toru Sabaté

Ahir dissabte dia 11 es va celebrar la Triatló Ciutat de Manresa distància sprint, puntuable pel campionat de catalunya universitari, circuit català i lliga de clubs 2011. 5 membres de la salle triatló vem anar cap el Bages haviam que passava... concretament:
- l'Albert "promesa junior" Navasa
- l'Ivan "no tinc tritraje de la salle" Montesinos
- l'Albert "obre-cala-bidó" Roig
- el Sergio "m'han becat la competició i el tritraje i no pago res" Vazquez
- i el Jaume "a sobre hi ha ànecs a l'estany" Sabaté

L'organització es va posar seria a l'hora d'accedir al box ja que si no portaves dni-carnet de conduir no podies accedir al recinte (1r impediment), a mi a sobre, em van fer desmontar els acoples de la bici ja que les banyes no estaven juntes per la part de dalt (no tenia ni idea!).

La sortida del llac va ser una broma ja que la gent va començar a nedar sense avís previ i la sortida va ser vàlida! campi qui pugui! jo, que ni molt menys les tenia totes amb l'aigua (era el meu debut per primera vegada en un triatló), vaig decidir sortir sense neoprè, més que res vaig pensar "menys temps a la transició i si tens fred ja t'espavilaràs i nedaràs més ràpid", la primera reflexió va ser certa i l segona millor no diré res...

Tot seguit agafàvem la bici (20km, tot i que a mi el polar em va marcar 18 i pico km) en direcció Santpedor (poble d'en Pep Guardiola), el travessàvem i donàvem la volta a un polígon per tornar pel mateix camí. bufava un lleuger vent en tot moment que feia de les seves i circuit amb continuats "tobogans" els quals et feien aixecar-te del seient de la bici, tot i així vaig decidir no treure el plat en en cap moment ja que volia recuperar el temps perdut a l'aigua.

Per acabar, 2 voltes al voltant del llac (5km) el qual era "lleig" psicològicament perquè anaves i tornaves pel mateix lloc però, per contra, donava moral el fet de poder anar veient als teus companys i que la gent no parés d'animar durant tot el tram de còrrer.

Vem acabar tots 5 membres de la Salle Triatló i no dubteu que vem anar a tope i al final vem apretar! A l'acabar samarreta de regal i menjar+beguda per recuperar forces (el millor la coca de sucre!). Prova 100% recomanable!

Els temps van anar de la següent manera:
1 Xavier Llobet Sallent (57'54'') = 8'41'' (4) - 31'49'' a 37,72km/h (1) - 17'24'' (18)
...
190 Jaume Sabaté Sasplugas (1h13'02'') = 15'25'' (367) - 38'34'' a 31,11km/h (188) - 19'03'' (68)
308 Albert Navasa Guasch (1h18'55'') = 12'33'' (186) - 42'40'' a 28,13km/h (342) - 23'42'' (256)
445 Ivan Montesins Crespo (1h28'32'') = 15'09'' (345) - 49'12'' a 24,39km/h (483) - 24'11'' (379)
460 Sergio Vazquez Casado (1h29'31'') = 18'34'' (489) - 45'55'' a 26,13km/h (428) - 25'02'' (420)

*l'Albert Roig va perdre el xip (creu que a l'aigua) i no surt a la classificació però s'ha de dir que va entrar entre l'Albert i l'Ivan.

Salut i km's!
Jaume.

Classificació general*

Fotos de la prova


1 comentari:

ALBERTO ROIG ha dit...

EH!!! QUE JA TINC MARCA, .... 1H20'34'' JA NO SÓC NINGÚ, ......
TORU, UYUYUY LES NOIES, .... FOTO IMPRESSIONANT!!!!; 3X8, 3X8 A TOOPE
GRAN CRÒNICA TORU, I MOLTES GRÀCIES PEL REPORTATGE BARBARA I JUANJO!!!