17 de gener 2012

QUATRE RATLLES...

PER L'ABEL, EL VETERANO.

Quatre ratlles del què vaig viure ahir...

ahir era dia de debuts, el germà del Dani (collons quina btt, quin mèrit je je el Dani com a mínim li hagués pogut deixar la Corratec!!!!) i jo amb la 29, que al final es va portar molt bé per aquells corriolets!!! sortida ràpida i el Dani amb 500m ja m'havia passat, impossible seguir el seu ritme i em vaig quedar al mig, entre el Dani i el comando perseguidor del darrera, encapçalat al principi per un gran Toru (a Odena li hem de contar les voltes...) i després el Borrell foll com sempre i l'Àngel calculador al darrera. Agafem la btt, veig el Dani a les rampes llargues inicials però el perdo fins al final de la primera trialera, l'atrapo i em diu "collons quin puro avui!!!" i penso que té tota la raó, una mica amb ell i en una trialera de pujada un posa el peu a terra i m'he de parar, s'escapa el porc senglar amunt i tota la pista aquella llarga i pastosa el tinc a 50m i no li puc recuperar res.... última baixada, baixo ràpid i l'agafo just abans de la puntilla final, arribem ràpid i faig una transició ràpida per veure si avui no tenia el seu dia corrent, però amb pocs metres ja el tinc, em passa i bye... em treu 40m i continuem així fins a meta.... no puc amb el porc senglar!!! je je Pel darrera veig arribar un Lobezno elèctric (tot i que deia que avui no volia apretar, que no en tenia ganes...), a pocs metres un Borrell que em comfessa que "he intentat amb un parell de tibades que rebentés a la btt je jej e", un Toru que el seu adjectiu seria "ordenat en la feina" (per cert, no farem comentaris de la seva bosseta sota seient...), un Ignasi "tenaç", un Jose amb clara progressió cursa rera cursa i un germà del Dani (collons, potser no seria el millor circuit de btt per debutar je je) que era tot il·lusió!!!!

Vinga, a tope, jo m'acabo d'inscriure a Òdena

Abel