19 de novembre 2012

CRÒNICA DUATLÓ DE BALAGUER

 

CRÒNICA DE L'ABEL

Avui a Balaguer s'ha disputat una gran batalla, un porc senglar, un lobezno i servidor han anat a buscar PUNTS, i aquesta era la consigna, aconseguir la màxima puntuació possible pel club.

Puntuals a les 7:50 del matí marxàvem amb un sol cotxe el Dani, l'Àngel i jo, ens esperaven 140km i molts riures, discusions sobre les 29" i tàctiques de cursa. Hem arribat i després d'un check-in ràpid, hem escalfat al costat del riu i puntualment a les 10:30 s'ha donat la sortida i 118 inscrits hem començat el primer segment d'uns 7,5km, primer fent un bucle al costat del riu, totalment pla on el grup s'ha estirat, abans d'agafar el poble i pujar un turonet que hi ha unes rampes contundents, un descans i una altre pujada ara per escales amb travesses de fusta, per començar un ràpid descens que ens portarà altre vegada al costat del riu per iniciar la T1. En aquest segment el Dani ha sortit rapidíssim (amb el seu superestilmacromachine), però ha fet un segment increhible, mentre per darrera l'Àngel anava més conservador i jo m'ho mirava des de darrera.

D'aquesta manera hem arriba a fer la primera transició, a mi m'ha sortit força ràpida, amb el què he adelantat a l'Àngel i he començat la bicicleta amb el pensament que l'Àngel em donaria caça. Anaven passant els quilòmetres, primer per corriols, tan macos com traidors pel fang i aigua que hi havia, que ha obligat a l'organització a fer l'últim tros de pujada per asfalt, 5 km que he catelogat de palier 18 de la bicicleta estàtica de La Salle!!!!, i al veure que l'Àngel aquí no m'agafava he pensat que deuríem anar molt iguals i per això no em recuperava. La meva gran sorpresa és que a falta de 1,5km per arribar a la T2 (penseu que el recorregut era com un xupa-xup, que el principi i el final es feia pel mateix camí, i la part més allunyada era com una volta), doncs en aquesta part final, el grupet que baixavem, hem perdut el trencant i hem tirat recte fins al poble, arribant per un altre camí. Sabia que no ho havia fet bé, però no sabia si havia guanyat o perdut temps i a l'arribar a la T2, collons, només hi ha escassament 10 bicicletes!!!!!! He quedat molt parat, pensant què passaria al final.... però gasssssss i a fer el millor segment de cursa a peu que pogués.

L'últim segment eren (segons l'organització 2,5km) però jo he tardat més de 18' en fer-lo, amb el què suposo que hi havia més, era fer pràcticament la meitat dura que s'havia fet en el primer segment.

Arribo a meta i a esperar, al darrera meu arriba l'Ever, seguit del Dani i de l'amic Ito i poc després ja també l'Àngel. El Dani em pregunta si m'havia retirat... i li explico i es posa a riure i l'Àngel que per això no em veia i no m'ha pogut parir el pal je jej e ... uns riures i al final jo el 12, el Dani el 14 i l'Àngel el 37 i el més important és que hem quedat QUARTS per equips (a 45" dels tercers...).

Molt contents i ja pensant en Terrassa.

Consigna realitzada!!!!!

Abel Gangolells.


Ara anem 4ts a la classificació de clubs