27 de setembre 2011

EL MADEL BOY A TERRES VALENCIANES


Crònica Triatló Olímpica de València

El passat dia 11 de setembre es va fer el triatló olímpic de València en el que per desgracia nomes vaig participar jo com a representant de La Salle Triatló.

Haig de dir que aquest triatló no pintava molt be, ja que el dissabte tornava d'un viatge a Croàcia i just trepitjar Barcelona agafava un tren direcció València on el meu germà i els meus pares m'esperaven per fer una visiteta ràpida per la ciutat i sopar. Tot aixo em va deixar les cames i els ànims per corre sota mínims.

El diumenge a les 6 del mati sonava el despertador i em dirigia tot sol a preparar el meu triatló (la meva família volia dormir i esmorzar tranquil·lament). Quan tot estava ja preparat vaig dirigir-me cap a la sortida on em vaig trovar al subministrador oficial de bicicletes de La Salle (Guillermo d'Argon 18) i desprès de parlar una estoneta va anar cap a l'aigua.

Ens vam ficar al canal del port just a sota del pont del circuit de la F1, i deprès d'una estoneta d'espera es va donar la sortida. Vaig començar a nadar amb un mal força intens a l'hombro dret, cosa que ja m'imaginava. L'aigua estava completament plana, cosa que vaig agrair ja que l'aigua es el tram mes dur per a mi. Vaig sortir de l'aigua força enrederit. Per aixo vaig fer la T1 a sprint per recuperar tot el possible.

Vaig començar el ciclisme a un ritme mol alt per a mi avançant a molta gent en un circuit magnific que et feia passar per dintre del circuit de F1 i la ciutat de les arts i les ciencies. Un cop fetes les 4 voltes vaig dirigir-me cap al carril de boxes on de cop i volta PAM!! Caiguda a la línia de boxes per ganes de corre. M'aixeco amb 4 rascades a les cames deixo la bici em poso les bambes i a corre (Haig de dir que les sensacions eren immillorables).

La cursa a peu consistia en fer 3 voltes a un circuit força bonic que passava pel paddock de la F1 i les impressionants naus dels vaixells de la world race. Un cop completades les tres voltes vaig dirigir-me cap a l'arc de meta on m'esperava el meu germà que em va dir que potser havia fet pòdium entre els júniors i no s'equivocava!

Desprès de reclamar el meu temps i la meva copa (ja que no sortia a les llistes) vaig pujar al coche direcció Barcelona a tope per poder celebrar les ultimes hores de la diada.

PD: Us recomano que l'any que ve correu aquest triatló, per la meva part es el triatló en el que mes he disfrutat.

Eric Cinca


Fotos de la cursa