27 d’octubre 2014

EL CALÇADOR AL LÍMIT DE LA LEGALITAT (II PART)



“l'Home és l'únic animal que ensopega dos cops a la mateixa pedra”

Aquesta crònica no va ni de triatlons ni de curses a peu ni de cliclo­turistes ni de travesses ni tan sols descriu una pràctica esportista, però no em pogut estar d'escriure­la ja que els els meus fans es mereixen saber què m'ha passat avui! Per qui no es volgui llegir tota l'història sencera se la resumeixo: He donat l'excusa més bona de la meva vida, he arribat tard a un bateig perquè la policia m'ha perseguit i m'ha aturat per portar un calçador, es pensaven que amb ell volia robar a algú.

Ja sabeu vosaltres que des de l'incident que vaig tenir amb la Federació Catalana de Triatló que el meu gran amic Snaki s'ha transformat en el meu incondicional company de viatges moteros. Perquè? Coses de la vida... Quan amb els de Distance­LaSalle anàvem a entrenar a la platja del Bogatell jo portava a en Snaki a la moto, com no em podia fer companyia en competició que em fes companyia als entrenaments i des d'avorens que sempre el porto a sobre la moto. Sempre fins el dia d'avui. Perquè he decidit repudiar al meu intim amic? Doncs perquè no només per la Federació un calçador és al limit de la legalitat també ho és per la Guàrdia Urbana!!

 Snaki al Maig a Bogatell mirant com entreno

Ara us explico la història amb més detall, però no us espanteu le he resumida. Anava jo per el carrer Mandri de pujada i amb presses doncs no volia arribar tard al bateig del fill del meu cosí (al final vaig arribar a la segona lectura), poso l'intermitent giro a l'esquerra per el carrer Josep Balari i només girar sento una sirena i un megàfon dient “si­us­plau aturis!” miro per el retrovisor i veig un cotxe de la Guàrdia Urbana perseguint­me amb els llums. En aquest moment penso: Jo juraria que la línia és discontínua, i a més a més jo que m'esforço en ser un bon conductor no puc ser tant burro de cometre la meva única il∙legalitat just al davant de la urbana...

Això que m'aturo baixa un del Guàrdies i em pregunta –Que porta vosté a la moto­ em giro i veig a en Snaki i responc ­un calçador- el Urbano es queda flipant i em em diu ­A d'acord pensàvem que portava vostè un pota de cabra, com que últimament hi han molts robatoris forçant portes pensàvem que portava una palanca i que anava a robar­ jo li vaig respondre ­Com pot entendre amb un calçador no sé a qui puc robar­ em va respondre ­Suposo que ho ha vist que una mica en redera ha passat per un lloc on hi herem amb el mossos d'escuadra i l'hem començat a perseguir pensant que no podia ser possible que hi hagués algú tant estúpid d'anar a robar amb moto i una pota de cabra visible, per això l'hem perseguit, el voliem aturar per veure que portava­ (la cruïlla aquesta és Modolell amb Copèrnic). Finalment em demanen el carnet de conduir, els hi ofereixo els papers de la moto però em diu que no fa falta. El Guàrdia s'en va cap el cotxe i torna i em diu ­ho sento li hauré de fer­li perdre el temps i demanar­li els papers de la moto, se'ls dono els revisen em demanen disculpes per haver­me fet perdre el temps i em deixen marxar. He d'explicar que això va passar a 50 metres de l'església i que quan tot això va passar per aquell carrer un cosí meu i no us podeu imaginar la cara que va fer quan li vaig explicar que m'havien aturat per portar un calçador (heu de tenir en compte que el meu cosí no sap la llarga història aquesta i per tant també li vaig haver d'explicar que collons fa un calçador a la moto).

En definitiva el Guàrdia amb el que vaig parlar va assumir el paper de “poli bo” i intueixo que el que es va quedar dins del cotxe era el “poli Dolent” si no so sé perquè a un no li fa falta revisar­me els papers i l'altre si.

I la conclusió final en Snaki ja no és ni el meu company d'esports ni el meu company motero perquè en tots dos casos sóc tractat com un delinqüent, per el sol fet de portar un PUTU CALÇADOR DE MERDA!!! malauradament la meva vida ara es separarà encara més de la vida d'en Snaki per evitar haver d'escriure una tercera part de l'història.

No voldria acomiadar­me sense ensenyar­vos això aquestes dues meravelloses fotos que el nostre amic Nicolas Djermaghian va fer en el Ironman de Kalmar per que veieu que a la resta d'Europa si es pot anar per la vida amb un calçador sense que et prejutgin pensat que ets un delinqüent

Kalmar 2014

Kalmar 2014
el germà Suec d'en Snaki

Els Suecs també compren a l'IKEA!!

Emili Lincoln


2 comentaris:

Salvi ha dit...

Gran Emili !!!!

Marieta ha dit...

Partint del fet que a Suècia es va descalç per les cases, et puc assegurar que l'Snaki no es sentirà mai sol per aquestes terres... N'hi ha per totes bandes: cases, gimnasos, etc. I sí, els suecs aposten molt pel mercat nacional!