26 de febrer 2015

Mitja marató de Sitges Per l'Emili Lincoln

Foto de www.mitjadesitges.cat

"Res és prou difícil com per no ser aconseguit amb fortalesa"

Juli Cèsar (100 a.c-44 a.c.)

Aquest cop m'he inscrit a la mitja de Sitges, primer cop que en faig una i ha sigut el cop que més quilòmetres he fet seguits a la meva vida. Només m'he apropat en dues ocasions el dia de la volta a la Maria que vaig fer-hi 15 i el Diumenge abans que vaig fer-hi casi vint.

De l'organització no puc dir gaires coses bones ja que vam arribar un hora abans i vam haver de fer 55 minuts de cua per recollir el dorsal, per tant no vam tenir el dorsal fins a cinc minuts per començar, com podeu entendre vaig preferir fer la cursa que la cua per obtenir la samarreta, es per això que em vaig quedar sense obsequi recordatori de la meva primera mitja. A cinc minuts per que es doni la sortida no et dona temps a fer altre cosa que anar-hi sense haver escalfat, com que vaig arribar molt just no vaig poder-me posar al meu calaix i vaig haver de sortir des d'el darrera, per tant ja ho veieu, jo sense escalfar, en el calaix que no em toca i sense obsequi. Ja vaig començar amb molt mal peu i per que diguin que una mitja és molt menys estressant que una cursa de curta!

Doncs això, sortir a 4 o més ben dit començar l'escalfament a 4 i esquivant a gent. passat quilòmetre 4 hi ha el punt més horrorós de la cursa has de passar per sota les vies del tren la veritat es que a la primera volta no se'm va fer tant nefast ja que encara no estava ficat a la cursa. No va ser fins el quilòmetre 6 que vaig començar a tenir unes molt bones sensacions i vaig sentir-me molt bé, del circuit només cal destacar que vora el 8 es torna a passar les vies per un pas elevat que és molt més suau que el del quilòmetre 4 y poc abans d'arribar la cursa es fica per el centre històric de Sitges, aquest tram té una lleugera pujada, però s'agraeix ja que passa per davant d'un parell de bars i és divertit veure la gent amb la seva cervesa animant i donant caliu a la cursa. La segona volta va anar bastant bé vaig tenir per apretar una mica més i en aquesta si que va costar-me el pas subterrani, va trencar-me el ritme y va matar-me bastant, una mica d'aigua a l'avituallament i a gaudir. La única cosa a remarcar és que els mitjons que portava en van fer una petita nafra que va fer-me una mica de mal des d'el 15, però bastant suportable, un cop canviats els mitjons no m'ha tornat a fer mal ja que esta en un lloc que només fa mal quan porto els mitjons esmenats.

A la recta final hi era en Tiger , al bo li havia donat temps d'arribar, fotre's l'aperitiu per recuperar i posicionar-se per poder-me animar (no hi ha res millor que córrer bé). Bé tots un altre cop junts a buscar el cotxe i tornar a Barcelona amb l'objectiu complert, Ja he fet la meva primera mitja marató.