03 de març 2015

10k de Vilafranca per l'Emili Lincoln


El dolor només existeix per poder gaudir més fortament de la felicitat”
Anònim

A punt de començar la temporada de duatlons tanco la pre-temporada amb els 10 quilòmetres de Vilafranca, el meu objectiu primordial és treure'm de sobre la ignomínia de ésser fantasma rosa.

Com tot dia de cursa es comença aixecant-se un del llit, esmorzant i aquest cop anant a buscar a Fede vora de casa seva. Com ja sabeu si un s'avorreix no hi a millor solució que posar un argentí a la seva vida, que millor que agafar-lo per que et doni conversa al cotxe, en aquest cas en Fede us puc dir que és un Argenti a-típic ja que no em va psicoanalitzar, amb va donar una conversa molt interessant envers el marcatge en curses. Mira si em va semblar interessant la conversa que la vaig preferir més que al meu infatigable amic de curses Jordi Margarit.

Arribats a Vilafranca ràpidament localitzem al meu gran amic-enemic Carles Manich, Ja sé de primeres que no tinc res a fer en cursa a peu, ell és molt millor, però he d'aprofitar la cursa per observar-lo i conéixer de bona tinta si serà o no rival per aquesta temporada. Tot seguit ens trobem a en Ferran Domènech i en Five i amb el Ferran tinc la mateixa conversa que tinc sempre. A veure si us llegiu bé les meves cròniques!! jo no és que sigui bo es que escric molt, ho dic per què quan els hi explico que el meu objectiu es baixar de 45' i deixar de ser fantasma rosa se'n riuen de mi, ningú es creu que de veritat aquestes són les meves marques, tothom creu que ho faig malament per tenir coses que explicar iomplir fulls (poder si que necessitaria un argenti psicoanalista al club). En tot cas els hi prometo que si baixo dels 40' els convido a sopar (il·lusos d'ell es pensen contents perquè es pensen que ho aconseguiré), Ja m'agradaria poder-vos convidar al sopar però les coses són com són!!

També m´he trobat a en Fer el ràpid que anava amb el seu amic Gabriel (per qui no hagi llegit la crònica de Avià Fer el ràpid és el nebot de Fer l'ex-socorrista) Fer el l'oncle com a capità aranya ens animà a que ens inscrivíssim a Vilafranca, llueix les seves marques, però a l'hora de la veritat es queda còmodament al sofà de casa, Fer tu tranquil als veterans els respecto molt, continua així i no em tornaré a ficar amb tu, velles glòries es mereixen tot el nostre respecte.

Fetes totes les presentacions després de la traca de sortida comença la cursa! No sé quan en Five va avançar-me ja que començà a l'últim calaix darrere meu i acabà molt abans que un servidor, el que si em va saludar és en Fernando Alonso vora el quilòmetre 2, molt cordialment em desitjà sort i apretà l'accelerador. Acabada la primera volta vaig veure que la havia fet en 22', molt content ja que anava bé per treure'm de sobre el fantasma rosa, però sense relaxar-me ja que em toca accelerar i no adormir-me.

Acabada la cursa tots vam estar molt contents ja que tots vam complir les nostres fites, un servidor va deixar de ser fantasma rosa el meu gran amic-enemic va treure'm tres minuts (això vol dir que la lliga de dutalons estarà molt interessant), un gran resultat de'n Fede, un bon guste de boca d'en Ferran i en Five, un gran començament de'n Gabriel i ningú que li a aixafat el gran resultat al nostre ex-horacle de la piscina, com podeu veure tots contents i feliços cap a casa amb una samarreta nova per poder suar.