06 de març 2015

Duatló de Canyelles per l'Emili Lincoln


“Ningú és tractat amb tanta familiaritat com un espia”
Sun Tzu, l'art de la guerra


Ja per fi comença la temporada de duatlons!! amb molta emoció arriba aquest meravellós dia. Avui qui em dona conversa i m'acompanya fins a Canyelles en és Ferran el Tiger, també Corre en Bernat però aquest a canviat al seu cosí per un company de feina i és per això que en Ferran ve amb mi.

Arribem a Canyelles i la veritat és que el dia molt bo, el fred que toca per l'època del any, un sol molt agradable però malauradament un fort vent que te pinta que farà la guitza aquest el tram de ciclisme. Fem la tradicional revisió, la entrada a boxes i a escalfar. Aquest cop ho he fet molt bé ja que he tingut la sort de tenir un mestre que m'ha fet una classe magistral de com escalfar. Durant l'escalfament em trobo a Fer el ràpid, anava amb granota corporativa, això que em deixa molt desconcertat ja que no el tenia controlat i es que fa d'agent doble, tot i que va abella salle corre per el C.E. Penedes Maritim

Al començar la cursa molt content del primer tram, primer cop que aconsegueixo fer una cursa a peu en 20 minuts, he complert l'objectiu que tenia per l'any passat! I només amb una cursa de diferència. Però com no podia ser de cap altre manera el duet Valls era davant, la única cosa estranya és que l'agent doble anava per darrera

De la transició no estic del tot content ja que és millorable. Una cosa que m'ha emocionat és veure que la federació s'ha gastat els quartos en una nova catifa nova i ara et dona els temps a la entrada de boxes i a la sortida, amb el que puc saber que no he fet la transició gaire malament tot i que és millorable ja que m'he posat un pel nerviós i he començat el tram de bicicleta una mica atrancat, una cadència superior m'hagués ajudat molt més a ressituar-me, però amb la emoció de començar el tram que més m'agrada he fet una mala transició.

El tram de bicicleta molt maco, un parell de punts en que havia d'anar en compte amb el vent i un tram en el que era bona estratègia buscar una bona ombra ja que bufava a favor, no gaire pla i amb però bastant recte llevat de dos girs de 180 forts un circuit ideal per lluir-me i guanyar moltes posicions. Llàstima que sigui tant dolent a la cursa a peu perquè llavors al tram de ciclisme m'ho he de fer jo tot sol, algun cop puc aprofitar-me d'alguna de les parares que em segueixen per descansar però si no sóc jo qui tira del grup el grup no treballa. Tot i això molt content del tram i sobretot perquè he vist que o com a triatleta sé anar molt bé en bicicleta o en general els triatletes no tenen ni idea de rodar.

De la segona transició estic molt content i del tercer tram ho estaría si no fos perquè he tingut la sort que en Tiger m'ha fet veure que tinc una tècnica de córrer horrorosa i tinc molt que millorar.


En definitiva molt bon duatló com per iniciar ja que he millorat molt des de l'any anterior i he pogut veure molt fàcilment els meus punts forts i els meus punts febles i per tant sé que he de millorar i on he d'apretar la resta de la temporada. Abans d'acabar per si us ho preguntàveu, mentre estàvem recollint les bosses al guarda-roba vam veure l'agent doble arribar coix. Moltes felicitats agent doble ja que també és un mèrit acabar i que sàpigues que per nosaltres, la Salle, segueixes sent Fer el ràpid.