14 de març 2011

EL FUTUR: EL PETIT BALLESTER!!!


III DUATLO DE LLINARS - GINEBRO. LA MINI.

Es costum ja inveterat que quan un membre de la secció corre una prova, escrigui la corresponent crònica. Personalment he anat declinant la temptació perquè el meu germà ho acostuma a fer de forma magistral i no és el cas anar-se trepitjant els mèrits. Ara bé, quan d’un fill es tracta hom és disposat a qualsevol cosa i aquesta n’és una.

Em vaig assabentar d’una prova al costat de casa que també tenia la versió infantil i em va atraure des de el principi: la duatló de Llinars Ginebró, no puntuable i organitzada per l’Escola Ginebró d’aquesta localitat vallesana que és a tocar de casa meva, té unes distancies i una duresa que rivalitza perfectament amb les duatlons que acostumem a fer en el nostre cicle d’entrenament hivernal: 5,1 km. A peu, 14,5 Km. en BTT i uns altres 4 Km. a peu. La pluja molt abundant del dia anterior va fer que el circuit de BTT fos especialment dur i els grans, que van sortir a les 10:30 H. del 13/3/2011 del Pavelló Municipal d’Esports les van passar ben magres per acabar sencer i en tots els casos molt bruts de fang.

La cosa és que l’any que vé no me la perdo, però aquest any… aquest any era per al meu nano: 800 m. a peu seguits de 5,1 Km. En BTT per a nens i nenes de 8 a 16 anys constituïen un repte per al petit Joan de 9 anyets, i una ocasió esplèndida per estrenar la seva samarreta d’aquesta temporada. Va ser tota una festa, amb molta afluència de públic i el Joan va fer una cursa molt responsable i molt bona, acabant 5è, tot i fer una primera secció de córrer un pèl lenta i tot reservant-se per a la bici. Estic més emocionat que ell, però lo important es que ho ha passat de cine i això és el millor per a les nostres joves promeses. Em va demanar en vàries ocasions si el seu Personal Trainer, en Dani hi seria i ja li vaig explicar el “percanse”, o sigui que, des de aquestes línies en nom meu i també en el del seu pupil, li desitgem que es recuperi ben aviat i torni a ser entre nosaltres, donant guerra, com sempre. Amunt La Salle Triatlo!!!.

Adjunto fotos i la entrevista del Joan Màkina total, la bomba!!!!.

Joan C. Ballester.

Entrevista del crack!!