20 de febrer 2012

DUATLÓ DEL PRAT, BY LOBEZNO

8:45 AM sona el mòbil:

* (Moi) On pares

* (Angel) A l’ascensor , ja estàs al Balmes mitre?

* (Moi) Si, vinga..

* (Angel) Estic aquí en 2 minuts..

La tensió estava en present, carreguem i sortim a buscar al Dani i al Ricard,

* (Moi) El marc amb que va?

* (Angel) No ho se, truco al Dani per preguntar-li

* …

ens trobem Plaça Cerdà i enfilem cap el Prat on ens esperava el Marc I l’altre equip de La Salle. Arribem però no a la primera, ens perdem I després d’un parell de voltes trobem l’arribada, descarreguem i revisem les bicis i anem cap a Boxes.

Bon ambient i bona organització, de moment tot va sobre rodes, ens trobem amb tota la tropa de La Salle i després dels comentaris tipics abans de les curses entrem les maquines a boxes (9:40 AM), feina prèvia cursa feta, temin temps fins relaxar-nos i preparar-nos fins les 11:50 AM, hora de la nostra sortida, aprofitem per anar a fer un cafè i passar el ratet.

11:00 AM, entrem en la zona de competició per començar a entrar en contacte amb la competició i sobretot per veure com van els equips rivals, per no perdre el costum anem marcant paquet a tots els contrincants que ens trobem, “ La competició psicològica es tant importat com la física” i aquí si que podem dir que som els millors….

11:15-11:20 AM, comencem a escalfar, a aquesta hora ja comencen a sortir equips amb bon ritme, els observem i comencem a notar els nervis a l’estomac…

11:45 AM, ens apropem a la carpa de sortida, últimes fotos i l’Abel marca estratègia, l’hem escollit com a capità del grup, una sola veu per tal de que les coses surtin a la perfecció.

11:50 AM estem a línea de sortida:

* (Jutge), quan faltin 10 segons us avisaré

* (Moi) Estem tots?

* (Angel) Joder!! Falta el Ricard !! – Miro I el veig pixant, no faré comentis-

* (Jutge) 10 segons!

Posició de sortida i fora, 5km 4 voltes a un circuit de 1.250m, la primera volta el Moi i Jo marquem ritme, no per ser els millors sinó per tot el contrari, jo soc el més lent i el Moi em marca el ritme perquè no em passi i rebenti

* (Moi), Angel vas bé…

* (Angel) Si aquest ritme perfecte…

* (Marc) Anem a 3:15

* (Moi), Baixem una mica…

* (Marc) 3:30…

Primera volta finalitzada, ritme de 3:40, bones sensacions, L’Abel ni bufa, el Dani sense estrés, el Ricard más de lo mismo i el Marc cantat els temps com el qui està prenent una canya.. jo pensant – Va que aguanto bé -, el Moi em va preguntat per assegurar-se de que no estic per sobre d’Umbral…

Segona Volta:

* (Ricard) ¿ Angel passem davant per treure’t una mica d’aire?

* (Angel) Perfecte, - Penso: ja no em moc d’aquí fins l’última volta

A partir d’aquí L’Abel i el Dani i el Ricard marquen ritme, el Moi i el Marc amb mi per donar-me ànims, perfecte gràcies a tots aguanto el ritme

Última Volta:

* (Angel) Passo davant i marco jo el ritme perquè sinó em rebentareu

* (Moi) Que us sembla si els més ràpids aneu tirant per entrar a Boxes abans i fer espai als demes per treure les bicis

El Dani, el Marc i l’Abel marxen uns metres, el Ricard i el Moi es quedem amb mi, no baixem el ritme... Arribem a la zona de transició jo entro l’últim, fem un transició normaleta (bé l’Abel fa una transició impressionant, ho dic perquè sinó ho dirà ell) i Gas....!!!!, comencem les dues voltes del tram de bici.

Fem uns primera volta molt bona, 0 incidents, 0 descoordinació en els relleus, ens tornem al davant el Dani, L’Abel el Moi i Jo (nosaltres dos intentem allargar una mica més els relleus), forcem al Marc i al Ricar a reservar-se i no entrar a tirar....

Segona volta, millor que la primera, aquí el Moi i Jo tenim que allargar més els nostres relleus, avancem a un parell d’equips abans d’arribar al túnel en baixada que ens porta a la rotonda de retorn, en aquest punt vaig davant tirant i un equip ens vol passar a la baixada, penso – Ni de conya !!! (ja em coneixeu...) no em passeu i menys sortint del túnel que ve pujada, apreto i aguantem, creo una mica de confusió.... Rotonda per enfilar la tornada, gir de 360º, 12 ciclistes colze a colze..... entren una mica abans que l’equip que ens apreta.. sortim a l’estil SACACORCHOS en Laguna seca ( Rosi, Lorenzo)... Nervis, els jutges ens adverteixen.. jo no faig cas – POR MIS COJONES QUE SORTIM VITORIOSOS- ... rotonda després del pont, no ens han passat... però encara estan a sobre..., el Marc i el Dani una mica Nerviosos...

* (Abel): Collon!! A la vostra passeu de la resta..!!!

Bona actuació del capità, ens serenem... el Marc entra a fer el seu primer relleu, ritme impressionant.... seguim a la nostra, entrem a la llarga recta que ens enfila a l’última rotonda abans de boxes, a l’entrada de la recta tira el Marc, a mitja recta tiro jo..:

* (Abel): Angel fins al final...

* (Angel) O.K – penso, collons quina putada encara queda un bon tros-

Ultima rotonda, gir a dreta i enfilem boxes... aquí a fondo, apreto les dents i tiro de quàdriceps ....

Transició, em quedo al darrera, el Ricard, l’Abel, el Marc i el Dani fan una transició ràpida:

* (Angel): Tireu ja em quedo jo a posar bicis bé i a espera al Moi – Cony!!! on es el Moi, veig que entra amb cert retard (ell us explicarà perquè, va no us ho explico jo.... comet un error de junior però no ho diu fins al final, demostrat que inclús amb dificultats es pot donar el 100% sense posar nerviós a l’equip, CLASSE DE VETERANIA PER NOSALTRES I PER LA RESTA DE GENT DEL CLUB, l’error ???.... agafa bambes de BTT i no de carretera.... amb el que arriba tocat al final del tram de bici, proveu d’anar a fondo amb bambes equivocades... us quedarà el gluti pajarito durant uns quant dies...-

Fem transició però no ens deixen sortir:

* (Jutges): Ja fa més de 30s que han passar els vostres companys...

Ens resignem, només podem fer que animar als nostres companys.. primera volta de dues, porten bon ritme però el Moi i Jo els i demanem més (je,je que Cabrons!!)... A la meitat de la segona volta apreten una mica més, recta de meta el grup s’allarga i tiren a tope.... FINAL!!!! 59’57’’... Gran cursa!!! Amb un tram de bici emocionant, 6 corredors donant-ho tot per arrencar segons al crono, adrenalina a tope, cor encès, 1000 sensacions per segon... IMPRESSIONANT....!!

Àngel Lobezno Pavón

Classificació*


Fotos de la prova


Foto de la jornada

Así se las gasta Lobezno