28 de maig 2010

ALBERT FINISHER!!!


L'Albert Botet es envia la seva crònica del que va ser el seu repte contra la llarga distància fa un mes al Half Challenge Barcelona-Maresme, enhorabona company!!!

Crònica:

"Tota aquesta historia va començar a principis d’any, quan encara no hem començat a entrenar massa i comences a plantejar-te els reptes de l’any. Un día qualsevol vaig decidir apuntar-me a fer la Half Challenge. Haig de reconèixer que un cop finalitzat tot el procés un mar de dubtes em va envair.

Van anar passant els mesos i el número d’hores sobre la bici, dins de la piscina i per la carretera de les aigües corrents anaven augmentant. Poc a poc començava a estar preparat físicament.

Va arribar la setmana de la challenge i no tenia gens clar que pogués acabar arribant a la meta… Algo em deia que no aniria bé del tot.

Finalment va arribar el dia 16 i ja estava amb el neopré posat esperant el meu torn per començar (8:40). Quan vaig veure els pros sortint com a coets a menjar-se el mar seguia estant convençut que no acabaria.

El circuit de la natació va ser molt còmode i segur. Vaig sortir de l’aigua molt bé i vaig agafar la bici, i estava molt motivat!! El tram de bici va ser espectacular, es respirava un ambient de competició molt maco i la gent anava al GAS! Dues voltes al circuit Calella – Mataró en menys de tres hores que era el que m’havia proposat.

Va arribar l’hora de posar-se a córrer i em veia amb forces anímiques, físiques i mentals. Els primer deu km van anar de conya, però quan vaig començar la segona volta el meu genoll esquerra va començar a donar guerra. Anaven passant els km i cada cop feia més mal, però ja casi no faltava res i es tenia que arribar com fos!! Així que vaig anar tirant amb bon peu i bona lletra i finalment vaig arribar.

Un cop a la recta final em vaig quedar sense idees ni paraules, simplement vaig seguir corrents per creuar i sentir-me com un campió, com un finisher!!"