03 d’octubre 2010

10km a CORNELLÀ

El Moi ha corregut un 10.000 i ens envia la crònica.

Avui 3 d’octubre del 2010 he anat a córrer un 10.000 amb una clara intenció: posar-me les piles per la Garmin !!!. He decidit anar a correr la XXX Cursa Popular de Cornellà, m’he inscrit tard i per això no sortiré a les classificacions, però em deixen correr i això és el què m’interessa. Començo a escalfar i veig que les volarores que estreno se m’ajusten com un gua, la cosa va bé, unes rectes i ja preparat per la sortida, em poso a primera fila (que no quedi).

Sortida, engego el garmin i comencem força ràpid, quan passem pel km 1 marco 3’09 i veig que estic massa animat, córro al costat del Benito Ojeda i penso que un dels dos no està on li toca; decideixo que sóc jo (jejeje) i afluixo una mica, aquest primer quilòmetre l’arrossego fins al km 3 i d’aquí al 5 vaig bé, passo pel 5 amb 17’20 (a ritme de 3’28”), l’Abel em diu “de conya”, però jo sé que no ho aguantaré.

Vénen 2 km de pujada, el primer el passo a 3’45 i el segon a 3’52... no m’animen precisament, llavors en ve un de baixada a 3’22 però la baixada mai compensa... Clarament quan passo de 180 pulsacions acumulo massa làctic i intento (per sensacions) no passar-les i que vagi passant l’estona. Els 2 últims km són plans, però no tinc força i vaig baixant el ritme, aguanto com puc i entro a l’estadi; què tou és el tartà, després de 10km de quitrà, ho trobo molt molt tou, inclús em molesta !!! i arribo. Finalment 18 class. General, (960 inscrits més els de dia), 37’10” a 3’42”. El guanyador ha estat Benito Ojeda amb 32’59 a 3’18”.

Pd.1: se m’ha fet molt llarg.
Pd.2: he de fer sèries de fc màxima per pujar 3 o 4 pulsacions.
Pd.3: Dani, ets la meva motivació.
Pd.4: diumenge vinent torno a córrer un 10.000 a Sant Andreu de la Barca.
Pd. 5: no he de sortir tan ràpid.

3 comentaris:

FER DEL CORRAL ha dit...

Gran crónica Moi, y gran marca (has bajado 2'' mi marca en 10mil... cabrón!!)
Seguro que le has dado un buen susto a Mr. Ojeda jajaja Que lástima habérmelo perdido. La semana que viene tb coincide con la Tri de Vilanova (a este paso tendré que partirme en dos para ir a veros a todos!!)
Un apunte, recuerda nuestro lema!! Ya estás borrando la PD5... ;)
PD: Que bien nos lo vamos a pasar en la Garmin!!

SOTS ha dit...

q makina Moi!!!!

Muchas felicidades.

Al proximo 10.000 me apunto!

Abrazo

S.

FER DEL CORRAL ha dit...

Sergio próxima cita este domingo en Sant Andreu de la Barca, si te animas allí nos vemos!!

Fer.