10 d’octubre 2010

10km SANT ANDREU DE LA BARCA

El Moi ha anat a fer una cursa per preparar la Garmin i ens passa la crònica.

Avui he anat a córrer la I Cursa de Tardor de Sant Andreu de la Barca. Una cursa que malgrat ser la seva primera edició, tenia cronometratge amb ChampionChip i distància homologada per la FCA; amb el què pintava molt bé.Veient el què em va passar la setmana passada, he decidit aprendre dels errors i fer les coses bé.

He arribat amb temps, he pres un suc, m’he posat el chip a les voladores, i he començat l’escalfament; suau i després unes rectes... a última hora han endarrerit 10’ la sortida i he continuat amb una mica més d’escalfament...

Per fi donen la sortida, jo col·locat a 2ª línia surto intentant anar a poc a poc i veig per la respiració que anem lents, la cosa m’anima molt, doncs vaig amb el primer grup i no vaig molt estressat, passem pel primer km i marco 3’28” i tots junts, bé, a partir d’aquí un amb pressa s’escapa i llavors es comença a córrer; s’estira el grup i jo em guio per sensacions i respiració i veig que vaig bé, però miro el pulsòmetre i vaig a 184, llavors dubto, però penso que entre la cursa de fa 7 dies i les sèries de 1.000 a tope que vaig fer dijous, la fc màxima i el llindar em deuen haver pujat unes pulsacions, així que me la jugo i no afluixo.

El circuit de dues voltes de 5km té 3 baixades i pujades fortes per volta, amb el que veig que no faré un bon temps... Passem pel km 5 i marco 17’59”, penso que vaig bé pel circuit però ara començo a patir; ja canvio la respiració i decideixo mantenir la distància amb el grup de davant, a veure fins on aguanto, ja no baixo de 190 pulsacions però a les pujades em noto amb força i veig que no estic baixant el rendiment. Del km 6 al 8 se’m fa llarg i a partir del 8 mentalment ja em resulta més senzill, una última apretada, ja veig l’arc d’arribada i continuo apretant fins al final. Tanco el crono amb 36’48” i 14è de la general a 2’43” del guanyador de la cursa, en Paul Sei Kwasi amb 34’05”. Enllaç de la classificació .

http://www.atletisme.cat/classificacions/SantAndreuBarca/res2010g.htm


Bon entreno per la Garmin !!!