13 d’octubre 2010

ALBERT NAVASA, L'AQUATLETA

Aquest passat diumenge s'hauria d'haver celebrat la XI Triatló de Vilanova, però degut al temps no va ser possible.

El junior de la secció, l'Albert Navasa, ens passa la seva crònica de la jornada:


Aquest pont del Pilar, que m’havia de servir per acabar de posar-me a punt per la Garmin, ha acabat sent una mica diferent del que havia planejat inicialment. Teòricament, el diumenge havia de fer el triatló de Vilanova i el dimarts l’aquatló de Badalona. Al final, a causa de les inclemències meteorològiques només he disputat “l’aquatló” de Vilanova. Sí, sí, heu llegit bé, de Vilanova.

Quan em vaig presentar a Vilanova el diumenge em vaig trobar amb la noticia de que havien suspès el tram de bici ja que la carretera per on havíem de passar estava tallada per tots els arbres que havien caigut durant la nit anterior. Em vaig quedar una mica fotut perquè precisament el meu objectiu era anar a tope durant el segment de ciclisme per provar-me una mica sobre la Giant. Però bé, en poca estona em vaig haver de mentalitzar en que tocava córrer 2,5km, nedar 1 km i córrer 2,5 km més.

A la sortida érem uns 450 i entre algun cop de colze i alguna empenta vam sortir tots disparats. En el meu cap pensava que no havia d’anar gaire ràpid perquè sinó m’agafaria algo a l’aigua, però veient com anava tothom i recordant el lema de la secció vaig fer els 2,5 km a tope (per sota de 4 min/km). Transició rapidíssima ( això de posar-se tant poques coses fa pensar que et deixes algo), i “al agua patos”. Com canvia això de ficar-se a l’aigua a 180 pulsacions! Ara entenc perfectament perquè sempre es comença nedant al triatló. Vaig patir una mica durant el km d’aigua, perquè tot i que el grup va arribar estirat, va haver-hi pals com sempre, i en un d’aquests em van treure les ulleres. Vaig parar un segon, me les vaig tornar a posar bé i a seguir. Al cap d’una estona (més llarga del que m’hagués agradat i veient com més d’un nedador em passava) vaig arribar a la platja. Llavors, vaig córrer ràpid cap als boxes, transició rapidíssima un altre cop, i a morir corrents. Temps final 46:29. Vaig sortir a tope i al final vaig apretar, però em va faltar la part del mig jeje. Són coses que s’han d’anar polint.

Al final l’aquatló de Badalona s’ha suspès ( cosa que em sembla bé perquè sinó més d’un hagués acabat encastat contra les roques amb les onades que hi havia ), però la fede la cagat una mica ajornant-lo al dia 16 d’octubre a les 4 de la tarda, és a dir, just el dia abans de la Garmin. Sort que les inscripcions només em costen 3 euros…

Albert N.


Classificació*

Estàs a tope Navasa, enhorabona!!

3 comentaris:

Ferran ha dit...

Enhorabona Albert!! Molt bon resultat, gairebé nedes 1km més ràpid que jo 750m.

Ostres ja portes més d'un aquatló aquest any!
Pensa que a la Garmin tampoc podràs fer tots els km de bici (33 enlloc dels 40 pels d'olímpic), si segueixen reduint km, potser acabes fent un altre aquatló!

FER DEL CORRAL ha dit...

Y digo yo, si en un partido de fútbol cae la gran tormenta o la gran nevada qué se hace: se suspende el partido o se juega a otro deporte (waterpolo, baloncesto... el que sea)?¿?

Entonces si nuestro deporte es triatlón... alguien me lo explica?

Fer.

PD: Navasa eres mi idolo!!

Anònim ha dit...

Felicitats Navasa, així dóna gust, quina secció que farem aquest any !!! MOI.