11 d’octubre 2012

CHALLENGE CALELLA, POR ERIC 5




Challenge Calella 2012

5:00am sona el despertador i sorprenentment m'aixeco amb facilitat. Pujo al pis de dalt a esmorzar fent el mínim soroll i faig un bon esmorzar, cosa que em sorprèn ja que normalment tinc l'estomac tancat abans d'una cursa.

Em vesteixo desmunto la bici i cap a Calella amb el coche. Un cop allà i una mica estressat per l'horari  fico la bici i les bosses a boxes i vaig cap a la platja. Donen diverses sortides i a les 8:45 donen la meva. Començo a corre al costat del Buxeda i el Dani i entro a l'aigua freda. Arribem  a la primera bolla ràpidament i enfilem cap a la segona. La cosa pinta be no m'han donat molts cops  i porto un bon ritme avançant a gent contínuament, inclús d'altres sortides. Arribem a les bolles que marquen el gir de retorn i el sol matiner ens dona a la cara (bona senyal després de la quantitat d'aigua que va caure el dia anterior). El camí de tornada sem comença a fer llarg ja que tinc ganes de posar els peus a terra ferma, però ràpidament arribem a l'ultima bolla i fem camí cap a la platja. Surto de l'aigua veig el crono 1:12 mes ràpid del que havia pensat (1:15).


Entro a boxes i em canvio lentament agafo la bici amb ganes i començo a pedalar. Penso això es lo meu ara disfrutarem, però en un moment començo a tremolar per culpa del vent cosa em fa pensar que avui patirem, però en quan surto del poble i m'acoblo a la cabra el fred marxa i començo a disfrutar de lo meu. La primera volta la faig ràpid sense pensar però a la segona men adono de que vaig massa fort, que em queden molts kilòmetres i dosifico moltíssim durant la segona volta per no haver de patir a la marató (Tan de bo hagués sigut així). Arribo a Calella i giro per encarà l'ultima volta entre els crits de la Mireia, els meus amics i la meva mare m'animo i tiro per deixar la bici d'una vegades per totes ja que encara que no m'ho cregui el Fer tenia raó i ja començo a tenir ganes de deixar la bici i mes quan comença a ploure (Al final resultarà que el Fer sap d'això dels triatlons ejje...)

Nomes queden 30km i sembla que tot va be però la panxa em comença a molestar i inclús tinc ganes de vomitar. Intento eliminar aquest malestar bevent aigua i em dirigeixo a Calella on em trobo al Extrem i el Navasa animant. Els hi dic que no em trobo molt be encara que no s'ho creguin per com pedalava.


Arribo a la T2 en 6h, just el que havia planejat, deixo la bici ràpidament i em poso les bambes per afrontar una marató que es preveia molt dura.  Començo a corre uns quants kilòmetres i ja veig que la cosa no anirà be tinc molt mal d'estomac, ganes de vomitar i inclús estic marejat i decideixo caminar. L'objectiu 11hores 30 s'esfuma però nomes vull creuar la meta i posar-me la samarreta. Van passant kilòmetres i cada cop em trobo pitjor i nomes penso en caminar i que els kilòmetres vagin passant poc a poc. 

Segona volta completada i em trobo a la Mireia, l'Extrem i el Navasa a l'entrada del poble amb cara de preocupacio (la meva cara ha de ser un poema penso) m'animen a seguir i em diuen que ja ho tinc paciencia, pero jo nomes penso en deixar-ho corre, pero no ho faig simplement per veure la meva mare i posar-me la samarreta. L'Extrem m'acompanya desde aquell moment i fa casi mitja marató al meu costat sota la foscor i una fina pluja.

Van passant els kilometres i arribem a l'ultima volta la faig com puc i entro a Calella on el Marc m'ajuda a posar-me la samarreta, aquella per la que no he abandonat. Al posarme-la no puc evitar emocionar-me i mes desprès de que el Marc em digui: ja ho tens ets finisher disfruta del últims 200 metres. T'espero a meta.

Trepitjo la catifa i m'abraço als meus amics, però l'abraçada mes esperada la tinc a l'altre banda, els meus pares, la meva novia i el Marc m'esperen. Veig la cara de la meva mare al veure que no vaig amb el tritratge que porto una samarreta blanca on es pot llegir "Fuerza mama" i no puc evitar plorar. El meu ironman ha sigut molt dur però ella demà començarà una cursa molt mes dura, la cursa contra el càncer. M'abraço a ella i li dic que si jo he pogut ella també. Em separo i encaro cap a meta, això s'ha acabat soc IRONMAN.


Moltes gracies a tots els que van estar allà, Albert i Marc sense vosaltres no estaria escrivint aquesta crònica, al Fer que ha aguantat llargues tertúlies a la piscina planejant l'ironman i a la meva família i amics que tela el que han aguantat. Gracies a ells puc dir que soc ironman, amb un temps no molt bo de 13 hores 18, però ho soc.

Gracies a tots i ens veiem a la pròxima!!

Eric 5

*******************

"FUERZA MAMÁ"

Mucha fuerza y muchas veces para ti también Five, eres un campeón!

la Salle Triatló