14 d’agost 2011

TRIATLÓ DE PORTBOU



CRÓNICA DEL JOSE "COPERO" BALLESTER

A L’ESTIU NINGU NO ENTRENA…

Com cada any tenia planificada amb la família la primera quinzena d’estiu a la costa brava, però aquest cop hi vaig afegir un nou incentiu; vaig buscar si hi havia alguna cursa a prop d’on estiuejo i per sort, resulta que el diumenge 7 d’agost es feia la primera Triatlo de Portbou.

El dia es va llevar tranquil però ventós, cosa bastant habitual a la zona. El tram de swim es feia a la pròpia platja de Portbou i eren aproximadament 600 mts. Acte seguit 11 km de bici de muntanya amb 2’5 km primers carretera amb molta pujada, seguit de una pista de 3 km que anava picant amunt, per finalment iniciar un descens prolongat fins a tornar al poble. Per acabar 1’7 km a peu al voltant de Port esportiu de la localitat.

El cert es que no creia que hi hagués tant de nivell, de fet i per un moment en vaig sentir un autèntic “copero”….que, tal com diu el meu germà, eren aquells personatges que temps enrere participaven en la copa catalana de BTT, i que buscaven com a bojos probes locals per endur-se les copes que a les competicions oficials els resultava impossible d’aconseguir.

El cert es que em vaig sentir molt a gust, especialment al tram de nedar (on vaig acabar bastant endavant a pesar de no haver-me posicionat especialment bé a l’inici) i al tram de córrer que, per tractar-se de tan curta distancia, vaig sortit a fundu, podent aguantar el ritme inicial durant tota la secció.

Ens veiem al setembre. Salut i bones vacances a tots.

Jose B.