14 de gener 2013

CRÒNICA DUATLÓ DE MATARÓ






CRÒNICA DE MOI GANGOLELLS

En aquests prova hi havia força representació de La Salle Triatló, però finalment, dos dels candidats a puntuar per l’equip no han pogut venir (el Ramon Borrell i l’Abel Gangolells) amb el què la representació del club corria a càrrec del Dani, el Jaume, l’Ignasi, l'Edu i jo mateix.

Passo a buscar el Dani amb el cotxe, quedem a les 8:00 del matí a casa seva, arribem sense problemes a Mataró, molts cotxes, aparquem lluny i entrem les bicis al parc tancat. Es veu un duatló amb certa infraestructura amb el què sempre és garantia d’un circuit i una cursa en condicions... Ens canviem i comencem a escalfar, llavors ens trobem al Machete i al Toru que també escalfaven (el Machete estava fredolic al principi, suposo que s’haurà pogut treure el fred jajajaj)



El Dani es col·loca a segona fila, moltes ganes de córrer, circuit de cross amb no molta pujada; dues voltes i un enllaç. Comença la cursa i jo darrera del Dani, que mica a mica em va marxant, amb el seu estil de porc senglar inconfusible, però va marxant... Es tracta d’un circuit en el que ens creuem i podem veure com va la classificació en tot moment. Veig que vaig molt millor que a Cabrils i això m’anima... per davant, els primers s’equivoquen i entren a boxes a la primera volta (jajaja) i tornen enrere (30m...).

Faig una bona transició, gel ràpid (del pruductu nou d'USN, fino-fino) i comencem el circuit de bici. Molt maco, un puja i baixa seguit que i amb molta trialera que feia que no pogués portar el meu ritme a les baixades, doncs sempre hi havia gent per davant... aprofitava per respirar... Una última pujada de pista en la que porto 3 tius enganxats darrera, entre ells el Marcel Carreras i penso recordant que l’Abel em va comentar que allà s’acabava la cursa (la pujada) vaig a fondo i entro primer del grupet a la trialera última de baixada. Segment de menys a més...


Arribo a la T2 i intento fer una transició ràpida, però em piquen rampes als dos bessons, que són les que em marquen el ritme de cursa... quan aquestes marxen ja vaig al ritme que puc, respirant a tope fins a l’arribada.


Agrair a la Mari, al Fer i al Rico que hagin vingut a animar-nos amb el dia que feia... moltes gràcies, a mi m’ha animat molt veure’us allà (però pensava que el Rico podria fer un millor parcial que jo a l’últim segment de cursa a peu.... se’l veu tant sobrat...)

 
Una molt bona cursa, amb bones sensacions. Per la seva banda, veient les classificacions, el Dani ha anat com una moto, bregant-se amb els primeres espases i per darrera el Toru i el Matchete fent bones curses i acabant sensers, que avui ja costava, els circuits semblava que no acabaven mai... I l'Edu que mica en mica va agafant experiència, molts ànims!!

Finalment hem fet els 11ens per equips. Dani 1:43’, Moi 1h51’, Jaume 2h03’, Ignasi 2h14’ i Edu 3h21'.

A fondo!!

Moi Gangolells.

Classificacio*

Fotos de la prova