05 de gener 2013

DUATLÓ DE CABRILS, CRÒNICA DEL TORU

CRÒNICA DUATLÓ DE MUNTANYA DE CABRILS (30-12-12)

Per acabar l’any suant i cremant els turrons de Nadal, 6 membres de La Salle Triatló (Àngel, Abel, Moi, Bandoler, Eduard i Jaume) hem anat avui diumenge a Cabrils a fotre (o intentar) 4 pals i cremar “carbonilla”.

L’edició d’enguany presentava alguna variant respecte l’any passat (es feien 2 voltes al tram de còrrer i s’agafava algún corriol amb la bici en comptes d’anar per pista) però seguia sent igual d’exigent (al meu parer) tant pel ritme a la que surt la gent, per certs trams de corriol amb les btt’s i pel propi desnivell acumulat (l’Àngel comentava uns +900m).

Detalls tècnics de la cursa:

RUN 1: Circuit de 5 km. Es comença per un bucle de 700 metres per asfalt per estirar el grup seguit de dues voltes de 2,1 km. Circuit ràpid però amb alguna rampeta dura.

BIKE: Circuit d’1 volta de 20km. Enguany la sortida de boxes es farà per la part superior, fent un petit tram d´asfalt per poder sortir per on sempre. Pujada a la mútua per asfalt i a partir d´aquí dos corriols nous que ens portaran fins a l´entrada d´ORRIUS. Pujada fins plaça Vizcaia i arribem a l´Ermita de Sant Bartomeu. Pujem igual que la darrera edició a Céllecs però enguany baixarem per la pista principal  per arribar de nou a la plaça Vizcaia. Tornem direcció CABRILS però baixem per la trialera/corriol anomenada COLL DE PORC.

RUN 2: Circuit d’1 volta de 2,2 km. L´entrada a boxes amb la bicicleta es farà per la part inferior. L´últim tram de la cursa a peu s´inicia a la part superior de boxes, baixant en paral·lel pel costat d´aquests. Una única volta molt similar a la primera, amb arribada a Can BARBA.

Després de tot aquest rollo anem a les anècdotes que és el divertit:

-       L’Àngel (40è amb 1h35’20”) i la seva nova màquina “catalano-suïssa 29” han estat a tope! Destacar les seves ganes per començar la cursa puntual i 1r, ja que quan tothom encara estava xerrant per allà ell ja estava sota l’arc de sortida sol preparat per sortir a còrrer, brutal!

-       L’Abel (52è amb 1h37’23”) només baixar del cotxe ja ha deixat anar: “Hola bon dia! Tinc un mal de panxa…”. Després a la cursa ha anat de menys a més i ha acabat dient: “Hi havia un moment que amb la 29 he notat que era impossible que caigués!” I per acabar-ho de rematar deixa anar: “Ja era hora que donguessin samarretes de cotó! Estic fart de les tècniques!”.

-      El Moi (79è amb 1h41’14”) amb la línia del seu germà, apretant molt sobretot en el segment de btt. A l’acabar la cursa l’Àngel comentava “tàctiques Moisianes” d’hiperventilació quan vas ofegat o no sé que històries… Ara bé, el pitjor per a ell no han estat les rampes del circuit de btt sinó haver-se quedat gairebé sense entrepà ni coca-cola, jaja!

-       Del Bandoler (245è amb 2h14’35”) i l’Eduard (272è amb 2h28’40”) poca cosa puc dir perquè no els he vist gaire. Al Bandoler l’hem pogut animar en la seva transició de la btt al còrrer i a l’arribada. Amb l’Eduard ens hem saludat abans de començar la cursa i ja no hem tornat a coincidir. Bona feina companys! Tot suma i curteix! Enhorabona!

-      I un servidor (Jaume, 115è amb 1h45’55”) doncs fent la crònica a les 23h amb les cames “tocadetes” i pensant que demà toca còrrer la Cursa dels Nassos de Barcelona (10km). Tot i així, content per haver sumat una cursa més, veure que la gent està fortíssima, que s’ha d’entrenar i fotre-li ous per baixar ràpid i bé pels corriols però sobretot, gaudir de la cursa amb els companys del club.

Felicitats a tots! Fins la propera!